Thursday, January 26, 2012

MISI 10A


Alhamdulillah...akhirnya dpt juga ilham yg ingin ana tulis kpd antum semua..haha skang nie
dh 4 cabaran yg ana telah lalui..haha yg pertama SPRA,UPSR,PSRA dn PMR..cuma SPM sahaja tp keputusannya x sepandai kwn2 ana..haha tp ana beryukur kerana ana dpt keputusan yg memuaskn hati ana..haha walau pown nmpk cm truk..hahha nmpk je...tp x truk pown..errrmm

Dh naik form 4 nie rasa mencabar pla
k..ye ar ambik Sains Tulen fhm2 je lah.
tp aku bersyukur taw.. sbb aku ada back up
ntok Biologi iaitu Sains Sukan

mcm x percaya...tp ana dh ngam dengan klas 4B..serius aku ckp dh mcm
family..hahhaa
Keluarga Bahagia~~~~oo
eh! menyanyi lak aku nie..tp~~ aku rase nk pindh skolah lah..
nk ke SEKOLAH MENENGAH TEKNIK TUNKU JAAFAR kt N9...haha
sbb ade penyebab aku x leh ddk jalil..ada beberapa owang yg membuat aku x tng kt skolah nie..haha biarlah aku mls nk pkir yg pnting dh ade peganti..lg comey n cntik dr dua owang 2..
hahhaa tp ana ngah pkir nk pindh or tdk...(peningnya!!!)

yg 2 x pnting..yg pnting skang nie..aku nk..dpt keputusan yg cemerlang dlm SPM..aku akn cube ntok mendapt
10A..
Kemudian,aku dn sahabat2 ku di SMK ABDUL JALIL akn mencuba untuk mengejar sesuatu misi iaitu....

MISI
10A..haha amcam gmpk x??hahaha

Skang nie aku rase cm x nk kaple..kos memeningkn kepala je..kalo adk angkat 2..nk lah jgak tp aku dh ade..so..mls nk cr yg len setia pd yg 1...hahaha

apa pown aku arap aku akn dpt
1oA bersama kwn2 aku di SMKAJ..dn aku mencuba ntok jd pelajar cmerlang dn tokoh pelajar tahun 2013..Amin~~~ doa2 kn lah ea...

k 2 je aku nk citer kt kowang..

Assalammualaikum





No comments:

Post a Comment